Transformarea digitală a IMM-urilor orientată către creșterea intensității digitale – IN REGIUNEA DE NORD EST A ROMANIEI, in 6 județe (Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui)
Apelul de proiecte este necompetitiv, iar cererile de finanțare vor putea fi depuse prin sistemul informatic MySMIS 2021/2021+ în perioada: 1 octombrie 2023, ora 10:00 – 30 noiembrie 2023, ora 10.00.
Ce aduce nou acest apel ?
* Înainte de deschiderea apelului în MySMIS2021/SMIS2021+, va fi disponibilă o platformă online, CE VA TREBUI COMPLETATA PANA LA DATA DE 15.09.2023, în vederea înregistrării potențialilor solicitanți care doresc să implementeze proiecte de investiții orientate către creșterea nivelului de intensitate digitală.
!!!!! Daca solicitantii nu reusesc sa completeze acest chestionar pana la data de 15.09.2023, atunci nu vor putea depune un proiect pentru aceasta finantare.
Care este alocarea financiară ?
31.000.000 Euro (26.350.000 Euro FEDR + 4.650.000 mil. Euro BS).
Cine poate solicita finanțare ?
• Microîntreprinderi care propun investiții în Regiunea Nord-Est, în mediul urban
• Întreprinderi mici și mijlocii care propun investiții în Regiunea Nord -Est, în mediul urban sau rural
Valoarea finanțării nerambursabile: cuprinsa intre 15.000 – 100.000 euro, cu un grant de 90% din fonduri nerambursabile
Intensitatea maximă a ajutorului: 90% din valoarea eligibilă
LISTA CODURILOR NEELIGIBILE ESTE ATASATA. Anexa 7 – Lista CAEN neeligibile
Ce tipuri de activități vor fi sprijinite?
• servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare de care are nevoie IMM-ul, cu condiția ca soluțiile tehnice identificate și descrise în Studiul de fezabilitate digitală, să facă obiectul investițiilor din cadrul proiectului aferent cererii de finanțare
• achiziționarea de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru E-Commerce, IoT (Internet of Things), etc., precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere în funcțiune
• realizarea de rețele LAN/WiFi
• achiziționarea licențelor software, achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, implementarea RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Mangement), pentru sisteme IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence), soluții E-Commerce, mail-room-uri digitale, realitate virtuală/augmentată, tehnologii Blockchain, etc. și integrarea acestora în BTP (Business Technology Platform), acolo unde este cazul.
• achiziționarea unui website de prezentare a companiei
• servicii social media pe perioada implementării proiectului
• achiziționarea/utilizarea pe perioada de implementare a proiectului, a unui nume de domeniu nou
• servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil
• achiziția de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare a proiectului
• achiziționarea de servicii pentru consolidarea securității cibernetice aplicabile pentru software/ găzduire/rețele, pe perioada de implementare a proiectului
• instruirea de către terți a personalului care va utiliza produsele implementate/achiziționate și a personalului care va asigura mentenanța, daca este cazul, în situația în care acest serviciu nu este inclus în prețul de furnizare al echipamentelor/software-ului.
• servicii de auditare tehnică – un raport de audit tehnic care confirmă îndeplinirea/utilizarea tehnologiilor DESI 2019 asumate în cererea de finanțare
• servicii de consultanta pentru depunerea si implementarea proiectului
!!!Prag de calitate de minimum 60 de puncte
* Pentru justificarea investițiilor aferente proiectelor de digitalizare propuse de către solicitant în cadrul prezentului apel, se va elabora un Studiu de fezabilitate digitală. Soluția de digitalizare propusă pentru finanțare în cadrul Studiului de fezabilitate digitală trebuie să conducă la atingerea unui nivel ridicat de intensitate digitală conform DESI 2019.
Daca aceasta finantare prezinta interes, va rog sa ne trimiteti URGENT urmatoarele:
– bilantul depus pentru anul 2022
– ultimul certificate constatator de informare de la registrul comertului
Cu stima,
MIHAELA MANOLACHE
mihaela.manolache@primano.ro
0722 522 823
Nota informativa:
Vă informăm că adresa dumneavoastră de e-mail se află în baza noastră de date deoarece a fost obtinuță în mod direct ca urmare a unor corespondențe anterioare sau deoarece sunteți un client/furnizor al companiei noastre sau a fost selectată dintr-o bază de date la care ați subscris , sau a fost făcută publică de către dumneavoastră prin afișări cu caracter publicitar într-un ghid de afaceri sau în cadrul unei întâlniri de afaceri. Prin urmare, conform cu Regulamentul 2016/679/UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (în continuare „RGPD”) , va informam ca prelucram datele Dvs cu caracter personal in scopuri de marketing , iar daca nu doriti o colaborare va rugam sa ne transmiteti o solicitare pentru a sterge adresa Dvs de e-mail din baza noastra de date.
Va multumim